2010. július 24., szombat

Viharos szerelem 3. rész

3.rész
Kávézó: 14:15
- Meddig maradsz Budapesten?
- Kb. két hónapig, bér lehet, hogy hamarabb vissza kell mennem a munkám miatt.
- Oh, értem.
- Sajnálom.
- Igazán, nincs mit, hisz alig ismerjük egymást.
- Sziasztok!
- Szia!
- Na, hello!
- Meghalt valaki?
- Nem, dehogy. Donghae ő Sica. Sica ő Donghae.
- Szia, Donghae örülök, hogy megismerhettelek.
- Viszont. Sokkal szebb, vagy mint ahogy Sungmin elmondta.
- Oh, hát köszönöm, nem sűrűn hallok ilyet.
- Donghae mi lenne, ha elmennél, és ide hoznád az italunkat?
- Mi van, azért jöttem, hogy pincérkedjem?
- Csak menj már!
- Megyek, megyek már, nem kell harapni.
- Izé, én azt hiszem, most megyek, mert akadt egy kis dolgom…
- Oh, értem.
- Sajnálom.
- Nincs harag, menj, csak majd még beszélünk.
- Édes vagy.
- Szia!
- Szia!
- Hoho, káprázik a szemem?
- Mire gondolsz Donghae?
- Láttam, én azt a csókot, és kicsit el is szomorított.
- Miért?
- Hát, tudod Sica, nagyon szép lány és arra gondoltam, hogy elhívom randira és ha mindegy jól megy, akkor megkérem a kezét.
- Hoho, azért ne siessünk annyira előre.
- Jó, de érted, hogy mire akarok kilyukadni, nem?
- Nagyjából, ja.
- Oké.

- Folyt. köv. -
Írta: SingMin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.