2010. július 24., szombat

Viharos szerelem 5. rész

5. rész
Super Junior hálószoba: 20:00
- Fiúk, mit szólnátok ahhoz, ha holnap bemennék a városba körül nézni?
- De, ahoz kéne egy idegenvezető, vagy mi, mert nem tudjuk, hogy mi hol van.
- Remek, akkor felhívom Sicát.
- Donghae szerintem ez rossz ötlet.
- De miért?
- Azért mert Sica kicsit kényelmetlenül érezné magát közöttünk.
- Ez igaz. Akkor megkérem, hogy hozza magával valamelyik barátnőjét.
- Biztos jó lesz így?
- Leeteuk, ne aggódj, mi mindent kézben tarunk Sungminnal.
- Én nem vállalom a felelősséget, azért mert azt mondtam, hogy kényelmetlenül érezné magát, az nem jelenti azt, hogy rögtön a dajkájává válok.
- Akkor majd én vigyázok Sicára és Leeteuk meg a barátnőjére. Megfelel, így?
- Igen meg.
- Na, akkor felhívom Sicát.
[Telefon]
- Igen tessék?
- Sica, holnap a fiúkkal be akarunk menni a városba csak nem, tudjuk, hogy hol van, ezért a segítségedet szeretnénk kérni.
- Holnap?
- Igen.
- Igen, persze ott leszek.
- Szuper.
- És hol találkozunk?
- Hát majd elmegyünk érted, jó?
- Oké, persze, nekem jó.
- Ja és igen, Sungmin azt kéri, hogy hozd magaddal valamelyik barátnődet, mert, hogy azért tíz fiú között lehet, hogy kicsit kényelmetlenül éreznéd magad.
- Ja, jó, oké.
- Akkor holnap.
- Igen, holnap.
- Szia!
- Szia!
Otthon: 20:45
- Miyako, nekem nem is kellet semmit csinálnom.
- Ezt most mire érted?
- Hát mondta, hogy szeretnél talizni Leeteukkal.
- Igen.
- Hát, holnap fogsz is.
- Komoly?
- Igen, most hívott Donghae, hogy holnap megyünk be a városba, mert, hogy ők nem tudják, hogy mi hol van aztán, hogy segítsek nekik. És azt is hozzá tette, hogy vigyem magammal az egyik barátnőmet, mert, hogy kellemetlenül érezném magam tíz fiú mellett.
- Jaj, istenem ez egy valóra vált álom.
- Lehet, hogy álom, de inkább senki ne csípjen meg.
- Engem se.
- Na, szerintem tegyük el magunkat holnapra.
- Egyetértek.

- Folyt. köv. -
Írta: SingMin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.