2010. július 24., szombat

Viharos szerelem 6. rész

6. rész
Otthon: 8:30
- Elaludtam? Mennyi az idő?
- Mi az Sica?
- Miyako lehet, hogy elaludtunk.
- Mi?
- Nem mi, reggel van.
- Jéé, nem mondod?
- Jó, oké szerintem keljünk fel az a biztos.
- Jaj, de én olyan fáradt vagyok.
- Ahoz is fáradt vagy, hogy Leeteukkal találkozz?
- Már nem is vagyok álmos.
- Hihi.
15 perccel később
- Szerintem jó lenne, ha elkezdenénk készülődni.
- Ja, szerintem is, bár én mindjárt bealszom.
- Majd felébredsz.
- Hát egyszer biztos, vagy nem.
- ÚRISTEN!
- Mi történt Sica?
- Őőőő, izé itt…
- Mi „itt”?
- Itt van.
- Ki van itt?
- D-d
- D, mi?
- Donghae!
- Na, ne röhögtess.
- Nem viccelek, ott van.
- Szentem csak káprázik a szemed.
- Ja, persze, nem látok rendesen, mi?
- Hadd nézzem meg.
- Na, mit mondtam?
- Atyaúristen!!!!
- Gyors dobjunk fel magunkra valami ruhát.
- Oké!
- Én gyorsan kész vagyok, nyerek még neked időt, lemegyek Donghae-hoz.
- Jaj, köszi.
- Na, de most csönd és öltözzünk.
5 perccel később
- Szia, Donghae!
- Oh, szia Sica! Nagyon csinos vagy.
- Őőő, köszönöm.
- Nagyon szép helyen laksz.
- Hát, én már láttam ennél szebbet, de ha te mondod.
- Jól aludtál?
- Igen, köszi, egész jól.
[SingMin: Elfogyott az ihletem és azért ilyen bőbeszédűek xD]
- Oh ,értem.
- Donghae, várnál egy percet, mindjárt jövök.
- Oké.
Előszoba 8:50
- Miyako, kész vagy már?
- Igen, máris megyek.
- Huh.
- Mi az?
- Elég feltűnő vagy.
- Nem, baj addig jó, míg az ember színes ruhát hord.
- Végül is igaz.

- Folyt. köv -
Írta: SingMin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.