2010. július 24., szombat

Viharos szerelem 7. rész

7. rész
Kocsiban
- Sziasztok!
- Sziasztok!
- Én vagyok Sica, ő meg a barátnőm Miyako.
- Örülök, hogy megismerhetlek titeket.
[SingMin: Ezt Leeteuk mondta, mivel ő beszél általában]
- Igen, igen, igen, mi is.
- Ő, izé, Miyako miért mondtad el háromszor, hogy „igen”?
- Muszáj, mindenért belém kötnöd?
- Oké, lányok, azért, ne legyen itt bunyó.
- Á, nem szokott. Csak egy kis vér szokott folyni. Hihi.
- Miyako, miért ilyezgeted, Leeteuk-ot? Nem, látod, hogy mennyire megijedt?
- Igen, nagyon megijedtem.
- Azért még vegyél levegőt.
- Nem sokáig fogok, szerintem.
- Miyako, szerintem jobb is, ha oda ülsz Leeteuk mellé és megnyugtatod.
- Szerintem egyből jobban érzem majd magam.
- Na, látod én meg mondtam, ismét.
- Donghae nagyon csöndben vagy.
- Csak ülök és nézek.
- Igen azt látjuk.
- Jobban vagy Leeteuk?
- Miyako, te egy hogy is mondjam, angyal vagy?
- Húúúúú. Háááá.
- Köszi, Sica, de nem kértem háttérzajt.
- Most, miért bánsz így velem?
- Hogyan bánok?
- Ilyen gonoszan.
- Ez a cél.
- De, miért?
- Tudod, te azt nagyon jól.
- Tévedsz, nem tudom.
- Akkor hamarosan rájössz.
- Jaj, de jó nekem.
- Ugye?
- Uhum.
- Donghae, úgy látom, hogy Sica kicsit rosszul van.
- Én? Nem is vagyok rosszul.
- Majd leszel.
- Juhu, milyen jó lesz nekem.
- Donghae, mondom Sica, rosszul van.
- Miyako, mit akarsz elérni?
- Viszonzom a kölcsönt.
- Kölcsönt?
- Igen.
- Oh, értem.
- Heuréka.
- Igen, Miyakonak igaza volt, tényleg egy kicsit szédülök.
- Tényleg?
- Igen.
- Gyere.
- Olyan szépek együtt, nem?
- Háti, igen, de mi sem vagyunk rosszak.
- Nem értem.
- Hát tudod Miyako nagyon tetszel.
- Oh, izé, nem tudom, hogy most mit mondjak.
- Csssss, ne mondj, semmit ajkaidon már látom a választ.
- Őőőő
- Miyako, mit szólnál ahhoz, ha mikor megérkeztünk, akkor Sicá-t és Donghae-t egyedül hagynánk?
- Jó lesz ez így?
- Igen, mert szeretnék mutatni neked valamit.
- Őőő, jó.
- Sica.
- Igen.
- Figyelj, gondolkodtam…
- Igen és min?
- Hát tudod, nagyon kedvellek.
- Donghae…
- Mi lenne, ha mikor megérkezünk, akkor Miyakot és Leeteukot egyedül hagynánk?
- Hát, nem is tudom, mert Miyako nem valami jól tájékozódik Budapesten.
- Valahogy csak boldogulnak majd.
- Talán…
- Na, akkor mi tart vissza?
- Hát, nem is tudom.
- Donghae!
- Igen, Leeteuk?
- Miyakoval arra gondoltunk ,hogy mikor oda érünk, akkor mi kicsit elmennék.
- Ja, jó persze, nyugodtan.
- Na, akkor amint látom meg is jöttünk.

- Folyt. köv -
Írta: SingMin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.