2010. augusztus 31., kedd

Viharos szerelem 15. rész (befejező rész)

15. Rész
[Innemtől nagyon figyelj oda, mert biztos, hogy mindig tudni fogod, hogy ki beszél.]
1 évvel később
Telefon:
- Jaj, de jó Miyako holnap jössz hozzánk, de várom már.
- Hidd el Sica én is.
- Bocsika, de most mennem kell, hólnap talizunk.
- Jó, jó szia.
- Szia
Super Junior
- Donghae mit csinálsz?
- Csomagolok.
- De, miért?
- Kiléptem.
- Hogyan?
- Abbahagyom a zenélést.
- Ez most vicc?
- Ha akarod annak is gondolhatod.
- De, miért?
- Most a szívem irányít.
- Jaj, ne.
- Jaj, de.
- Biztos jól meggondoltad?
- Nem, de így lesz a legjobb.
- Hát, akkor remélem, hogy egy nap hallunk még felőled…
- Mindenképpen.
Másnap 13:00
- Wííí, Miyako, de rég találkoztunk.
- Sica annyira hiányoztál.
- Te is nekem.
- Gyere velem van egy meglepetésem.
- Na, mi?
- Csak gyere.
- Mi az? Hm?
- Inkább ki az? Tádá!
- Mi…
- Sica, Sica.
- Ne, nem hiszem el.
- Na, mi az meg sem öleled a barátodat?
- Istenem Donghae, hogy kerülsz ide?
Fél évvel korábban
[Donghae rövid kis története következeik]
- Hyung!
- Igen Donghae?
- Felmondok.
- Felmondasz?
- Igen.
- Jól meggondoltad?
- Igen.
- Ha kilépsz nincs visszaút.
- Tudom.
- Jó akkor fél év.
- Rendben. Viszlát és köszönök mindent.
[Ezt a menedzserrel beszélte aki továbbította SM-nek]
- De még mindig nem tudom, hogy miért vagy itt.
- Mert addig nem nyugszom míg kérdésemre választ nem kapok…
- Kérdésedre?
- Szeretsz még engem? Mert én igen és veled akarom leélni az életem.
[És itt a vége, igaz kicsit összecsapott lett, de szerintem érthető volt.]
Köszönet Miyako-nak, Lilye-nek és anyukámnak. Ja és persze az mp3-nak aki az írói ihletet segítette. Köszönöm, hogy elolvastad. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.